صفحه اصلی نقشه راه رویدادها تالار گفتگو نقشه سایت درباره ما گزارش ها English
     
 
 کنسرسيوم C2R

 

viagra cena na predpis

viagra cena s receptem tracyawheeler.com

cialis cena bez recepty

cialis

پروژه COM2REACT داراي پتانسيل افزايش کارايي حمل و نقل جاده‌اي و در نتيجه ارتقاي ايمني و دستيابي به سطوح بالاتري از استاندارد و هماهنگي در سراسر اروپاست. اين پتانسيل‌ها در سياست‌هاي تشريح شده در چارچوب ششمين برنامه کاري اتحاديه اروپا به چشم مي‌خورد:

  • کاهش سوانح ترافيکي
  • ارتقاي کارايي حمل و نقل
  • اثربخشي در گستره قاره اروپا

سامانه COM2REACT داراي توان بالقوه اجرا در سراسر اروپاست. امروزه سامانه‌هاي مديريت ترافيک، بيشتر در نواحي محدود شهري عمل مي‌کنند. سامانه COM2REACT مي‌تواند تمامي جاده‌ها و مناطق را تحت پوشش قرار داده و در نتيجه خدماتي مناسب به خودروهايي ارايه کند که مسافات دوردست را مي‌پيمايند.

 

معرفي مختصر پروژه

کنترل موثر ترافيک در مقياس بزرگ بطوري که هر دو مقوله کارايي و ايمني را پاسخگو باشد نياز به سامانه‌اي دارد که سه سطح کنترل را در يک ساختار سلسله مراتبي دربرگيرد:

  • کنترل سطح پايين که درون هر خودرو انجام مي شود.
  • کنترل سطح مياني که توسط يک زيرمرکز محلي بر روي تعداد محدودي از گره‌ها و اتصالات در شبکه جاده‌اي اعمال مي‌شود.
  • کنترل سطح بالا بر روي کل مناطق شهري که توسط يک مرکز کنترل منطقه‌اي (RCC) بصورت کنترل راهبردي اعمال مي‌شود.

پروژه COM2REACT يک سامانه مشارکتي  چند سطحي و مقياس پذير ايجاد مي‌کند که دربرگيرنده ارتباطات بين خودرويي (V2V) و ارتباطات ميان خودروها و مرکز کنترل (V2C) است. اين ارتباطات موجب تسهيل جريان اطلاعات مورد نياز در بين خودروهاي در حال حرکت خواهد گرديد و در نتيجه کارايي حمل و نقل جاده‌اي و ايمني آمد و شد را در جاده‌هاي شهري، بين شهري و روستايي افزايش مي‌دهد.

ويژگي کليدي COM2REACT، يک زيرمرکز مجازي کنترل ترافيک است که گروهي از خودروهاي متحرک نزديک به هم را کنترل مي‌کند. اين زيرمرکز مجازي از طريق ارتباطات بين خودرويي به صورت محلي عمل مي‌کند و داده هاي گردآوري شده توسط خودرو را پردازش کرده و بسرعت  دستورالعمل‌هايي مرتبط با وضعيت مکاني ترافيک و ايمني صادر مي‌کند. هم‌چنين از طريق ارتباطات بين خودرو و زيرساختارهاي کنار جاده‌اي، داده‌‌هاي گزينشي را به مرکز کنترل منطقه‌اي فرستاده و در مقابل دستورالعمل‌هايي براي توزيع ميان خودروها دريافت مي‌کند. نقش زيرمرکز مجازي به يکي از خودروهاي گروه بر طبق قواعد معين سپرده مي‌شود بدون اينکه صاحب خودرو از آن اطلاع داشته باشد.

پروژه توسط کنسرسيومي از شرکتهاي موتورولا، آرتيس، ترانسور، تي يو ام، آرمينس و چندين شرکت ديگر هدايت مي‌شود.

 

 




آخرین تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۷/۵/۲
كليه حقوق اين سايت متعلق به پروژه سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی است